Een wedstrijd met veel doelpunten, maar ook waar we onze eigen tegenstander waren.
De tegenstander van vandaag is Stevo, met veel geblesseerden en afwezigen begonnen we onze wedstrijd. Binnen 10 minuten was de stand 3-0, Laure Heidkamp had de hattrick binnen. Al snel volgde de 4-0 door Sanne, de 5-0 door Annemiek en de 6-0 door Maddie.
Dit allemaal binnen 15 minuten, daarna werden we onze eigen tegenstander, we waren ons eigen spelletje even helemaal kwijt. Rust aan de bal en ons eigen spelletje spelen kregen we mee vanuit de dugout. Al snel wisten we elkaar weer te vinden en creëerde we weer kansen, daar kwam de 7-0 door Laure, 8-0 door Annie, 9-0 Laure, 10-0 Joanne 11-0 Annemiek en 12-0 Annemiek.
45 minuten gespeeld dus we konden even bijkomen in de kleedkamer, de 0 houden en elkaar blijven coachen waren de woorden die we meekregen uit de kleedkamer, na het fluitsignaal begonnen we aan de 2e helft. Ook toen werd er snel gescoord Annemiek wist er 4 achter elkaar te scoren, stand 16-0. Daar volgde Joanne met de 17-0, Laure met de 18-0, Maddie met de 19-0 en de laatste scoorde Annemiek. Eindstand 20-0
Volgende week is onze tegenstander Vasse, Ze hebben verassende uitslagen, dus we zijn benieuwd! We gaan knallen! Tot volgende week!
S.V. Vasse VR1 – Manderveen VR1
3 november 11:30