S.v Vasse VR 1 – Manderveen VR 1
0-3 ⚽️
Veel kansen voor Manderveen, maar de goals wouden niet vallen. Vasse had de verdediging goed staan, en kansen gehad maar de 3 punten gaan mee naar Manderveen.

10:30 was het fluitsignaal en we mochten beginnen, gelijk creëerden we veel aanvallen en waren we veel aan de bal. Veel kansen gehad, maar niet kunnen scoren.
Vasse zet goed druk en had de verdediging heel goed staan, waardoor we er moeilijk door heen kwamen. We bleven maar kansen krijgen maar er kwam niets uit. Vlak voor rust maakte Maddie vanuit een corner een perfecte kop goal 0-1, we gingen met een goed gevoel de kleedkamer in.

Vanuit de kleedkamer kregen we mee, ons eigen spelletje blijven voetballen, en rust bewaren. ????️
We begonnen gelijk goed aan de 2e helft, het was 1 richtingsverkeer maar Vasse wist ons niet te laten scoren.
We raakte ons eigen spelletje even kwijt en Vasse kreeg kansen, maar ook die werden niet afgemaakt. Onze kansen werden groter, en daar kwam de 0-2 van Joëlle, alleen op de keeper af en perfect in de rechterhoek geplaatst.
De wedstrijd bleef zich herhalen, grote kansen voor ons maar de goals wouden maar niet vallen.
Vlak voor het eindsignaal kwam Joëlle nog een keer weg van de verdediging van Vasse, Joëlle zet hem perfect voor en Laure maakt de 0-3. De 3 punten gaan mee naar Manderveen! ????????????

Volgende week is onze tegenstander Sportclub Overdinkel, een nieuwe club in onze competitie.
We maken ons klaar voor zondag en gaan weer knallen! Tot volgende week! ????????‍♀️

Zondag 12 November
Manderveen VR1- Sportclub Overdinkel VR1